torsdag!

vaknade 7 imorse och skulle kolla om robin hade feber, och jo det hade han och jag var ju ledig så det blev till att somna om, vaknade halv elva tror jag..

kollade på Clash of the titans, värmde spaghetti och köttfärsås.. sen blev det gränby för att fixa lite saker och det tog ju ganska lång tid!

Fick skjuts tillbaka till stan och robin tog bussen hem till sig och jag hem till mig,  kom innanför dörren för en halvtimme sen bara ;)

jag saknar honom redan men som tur är så är det fredag imorgon och då kommer han till mig efter skolan!

ska träffa jessica på stan imorgon också, ta en fika innan hon ska till sin praktik, det blir trevligt eftersom vi inte går i samma klass längre, och har heeeelt olika scheman!


nu ropar mamma att det är mat,
hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: frida

sv; bra då, jo bra :D

2010-09-09 @ 19:28:43
URL: http://ftob.blogg.se/
Postat av: sandija

sv. gött. :D jo toppen :D

2010-09-09 @ 20:11:05
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0