svar från frågestunden.

- nu behöver jag hjälp! vet du något som gör att håret växer fortfare? jag behöver verkligen tips, :) tack på förhand!
svar: du kan köpa hårkontroll på såna där hälsokostaffärer (misstänker att kanske inte bara håret på huvudet växer snabbare) det hjälper även att massera hårbottnen varje dag och äta Bvitaminrik mat. (svarar i din blogg också)


- har du kille? & hur länge har vi varit tsm?:)
svar: ja det har jag, vi har varit tillsammans i 20 månader och förlovade i 7 :)

- vilket parti lutar du åt?
svar: jag har ärligt talat nästan ingen koll alls på det där, så jag är glad att jag inte får rösta i år!

- vem betyder mest för dig förutom din pojkvän?
svar: det måste nog bli min familj

- Har du några planer att resa i år?
svar: jag vill gärna resa! men som det ser ut nu kommer jag stanna i Sverige till våren iaf.

- Vilken skola går du i/utbildning?
svar: ekebygymnasiet i uppsala -  hotell och turism

- Vad gör du på fritid & vad vill du jobba som i framtiden?
svar: jag är med min pojkvän en gång i veckan och på helger, de andra dagarna gör jag faktiskt inte så mycket, stan med kompisar. i oktober är planen att börja jobba. i framtiden.. jag har ingen aning på hotell, på arlanda eller som reseledare.

- Har du nåt husdjur?
svar: jag har en bondkatt på två år som heter chaplin.




-Hur gammal tycker du är lagom ålder att bli av med oskulden?
svar: jag tycker inte det finns någon ålder då det är rätt eller fel, alla mognar olika snabbt. jag tror inte heller på att vänta på den "enda" eftersom det lätt kan ändras, men jag tycker man kan vänta första gången tills man har ett förhållande som är  lite seriöst.. sen tycker jag att man är lite för ung under 13år.

Hur gammal var du själv?
svar: jag tror jag var 15
svar:

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Gniztrande saker,

Balla iphone skal,

Hello kitty saker,

Smink,

Nagel saker och mycke mer...

Hos

Gniztra.com

2010-09-03 @ 21:27:47
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0