söndag..

kom nyss hem...

igår blev det jobbigt.. tänker inte gå in på detaljer men klockan hann bli sex på morgonen innan vi kunde somna.. robins mamma väckte oss halv tolv idag för att vi inte skulle sova hela dagen.. jag kan inte somna om är jag blir väckt, men tro mig.. det kan robin ;) tror klockan hann bli ett innan han var pigg!

tog en dusch och åt lite frukost.. kollade på remember me.. den var faktiskt riktigt bra tycker jag!
åt pizza till middag.. mumsigt

och tog bussen kvart över sex. trodde att den gick varje halvtimme men på söndagar går den bara en gång i timmen så fick åka hem lite tidigare än jag ville :(

men nu är jag hemma iaf, och ska se på ensam mamma söker..


jag älskar min pojkvän.


puss

Kommentarer
Postat av: amelia

fin blogg!

kolla gärna in min och lägg en kommentar :)

2010-09-19 @ 20:02:06
URL: http://onlyamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0