sega söndag

det går så himla långsamt! ska möta linda klockan sex iaf så där går lite tid åt iaf, ska börja fixa till mig lite smått innan jag åker bara..

men söndag, det säger sig självt att det inte finns något att skriva? ;)


blir iaf ensam mamma söker och mamma mia ikväll.. ska hinna duscha och plugga tänkte jag.. jag skippar nog pluggandet och tar det på måndag istället, jag brukar inte plugga annars måste jag erkänna men av det vi har "prov" på nu fattar jag inte ett skit.. vad handlar det om? haha...

köper med mig lite godis hem när jag cyklat från linda, så jag har något gott till kvällen det behöver jag ;)

Kommentarer
Postat av: noreaahonen♥

fin blogg, vad händer ikv då ? :)

2010-09-12 @ 18:57:29
URL: http://fannyochnorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0