måndag 27 september

helt död! jag kunde inte somna inatt, eller jo.. men då ringde min väckarklocka 40 minuter senare.. så det var ingen bra start alls imorse, kände mig lite halvt levande men eftersom jag bara får stanna hemma när jag har typ 100 graders feber så var det bara att dra iväg till skolan ändå..

svenska först då vi läser en bok där man inte förstår ett ord, sen samhäll som vi hade ett litet kunskapsprov på, lunch på det och sen turisthotell.. slutade vid två, var hemma tre kollade lite på tv och somnade, vilket  är ganska förstående kanske haha ;)

ska kolla på halv åtta hos mig om en stund, sen idol, kolla klart på filmen jag började se igår och sova haha!


Kommentarer
Postat av: moa- en blogg i bilder.

fin blogg :D

2010-09-27 @ 22:52:48
URL: http://greatidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0