stolt över mig själv

har faktiskt använt min ab roller varje dag sen jag fick den, okej det är inte ens en vecka men ändå ;) har även lagt till en annan övning som jag kör också, okej jag gjorde det inte i helgen för robin var ju här så då ville jag inte visa hur dålig  jag är ;)

men jag tycker att jag är ganska duktigt som faktiskt tar tag i det och faktiskt tränar lite.. ska fortsätta såhär nu, känns bra, funderar även på att sluta med chips och sånt, inte läsk dock haha!

men till en början blir det bara träning ;)

det här inlägget var nog mer ett peppinlägg till mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: M

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

Gå in på www.moscoo.blogg.se

Tävlingen avslutas 22:00

Goodluck!

2010-11-22 @ 12:53:48
URL: http://moscoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0