22 november

hejhej, kom nyss hem från skolan, gick lite på stan med jacqueline också, kollade lite på julklappar ;)
sitter nu och tittar på topmodel ;)

måste bara få säga en sak, blir alltid glad när jag ser att jag får kommentarer men sen när det står "hej jag har en tävling på bloggen... " "var med i dagens blogg..." är det inte lika kul längre, vad tjänar jag på att delta i det på någons blogg som har ungefär lika många besökare som mig? och som dessutom gör det via bloggtrafik? ingenting!

snälla om du inte ska kommentera något om mig eller min blogg, så skriv inte alls för jag kommer inte ens kolla in på din blogg sorry ;)

allt jag hade att säga nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0