valborgvalborg

ja herregud haha. varenda människa jag känner var ute och drack igår tror jag!
började morgonen med att jag och robin gick ner till stan och kollade på forsränningen, som nästan var slut när vi kom dit, men ändå!
efter det gick vi hem och tog det lugnt en timme innan det var dags för grillning bakom stadsparken någonstans.
vi hade köpt med oss potatissallad och grillad kyckling och det hade alla killar som var med också, men johanna alva elin och linda (tror jag det var, kanske någon mer) som hade en engångsgrill med sig haha säger jag bara, dom fick ju inte igång skiten? tror linda klämde i sig tre råa korvar innan robin och alex äntligen fick igång den.
och johanna var ju så smart så hon ville ha majskolvar, bara det att hon hade köpt majs i en konservburk! och såklart har ingen med sig en öppnare? så det var bara att slå burken mot en sten ;)
vi satt och åt, drack, rökte. det var faktiskt riktigt kul! sen skulle killarna åka och köpa öl så vi skulle möta upp dom i ekonomikumparken när dom kom tillbaka.
jag johanna och alva tappade bort de andra tjejerna så vi gick ensamma dit, han köpa jordgubbar, prata med massa pratglada människor och bli fotade med ett gång kineser innan vi var framme.
aja när killarna kom tillbaka gick vi och köpte mat på donken och satte oss utanför som ett gäng luffare. stämmningen var fortfarande ganska skön...
orkar inte ge mer detaljer men vi satt och chillade, blev jagade av polisen träffade folk, drog till gamla uppsala allt kaosade och vi drog hem! men större delen av dagen var sjukt kul! ;)
hoppas i hade kul på valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0