tonight's gonna be a good night

mattenationella idag, det gick ju som det gick ååh orkar inte ens kommentera hur mycket jag avskyr matte! vi slutade iaf för idag när matten var över. men några av oss stannade och åt i skolan innan vi åkte ;)
satt nere vid ån en stund med jessica men åkte hem sen, jag har bakat ^^ havreflarn och cupcakes, det var robin som ville ha till imorgon och eftersom jag är så gullig bakade jag åt honom haha!
ikväll blir det grill efter mycket missförstånd, men jag tror det blir bra hoppas på liknande som förra gången, det var väldigt trevlans!
imorgon däremot blir det dags för birdie (ett stort LAN i uppsala) vem hade trott att jag skulle på sånt.. men jag var faktiskt där förra året också.. men jag spelar inte verkligen inte! jag sitter och kollar på film typ haha äh fråga mig inte varför jag ska med dit, för det vet jag faktiskt inte själv men det är ju betalat så jag måste ju . och förra året var det faktiskt helt okej. kameran kommer vara med så ni kommer få se massa datanördar i stora salar ;)
ha det bra ikväll, ska snart ner till stan och göra ett syntest med robin!
pussar

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

lyckost dig jag vill också på birdie

2010-05-14 @ 22:11:15
Postat av: simone

Mooorning pinglan! Några sköner på g idag? Här ser man fram emot en klippning, bli av med lite kaluffs ;P

2010-05-19 @ 09:44:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0