söndag 23 maj

vaknade imorse av att robins mamma står utanför dörren och säger att det kommer gäster om en timme, jag försöker väcka robin som tar väldigt lång tid på sig att vakna, så jag går ut på toa så länge och kollar ut genom köksfönstret och ser att det spöregnar.. härligt verkligen.. jag som ville sola :(


jaja robin kommer upp iaf, morgoncigg, duscha och göra sig iordning. sen dröjer det endå ca en och en halvtimme till innan gästerna faktiskt kom ;) men det blev fika iaf sen satt robin och spelade ett spel som heter risk med två yngre killar som var här, men jag kollade bara på hehe.


aja nu har dom åkt hem, R sitter och spelar och jag slökollar lite på tv. vi ska åka hem till mig senare :)


jag vet att det här blev en sjukt tråkig text menmen, det var vad jag hade och komma med..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0