söndag 2 maj

ligger i robins säng med en sömnig kisse bredvid mig. gick upp kvart i tio idag det var duktigt tycker jag!
igår åkte vi hem till robins pappa och firade honom litegrann eftersom han fyllde år i fredags men då sprang ju vi runt på stan ;) när vi var klara där åkte vi hem till robins mamma och åt grillat kött och potatissallad, riktigt gott!
vi tog det bara lugnt på kvällen med film.
idag tar vi det också lugnt innan jag åker hem senare ikväll.
imorgon har vi ju servering för första gången, det känns ju riktigt bra då jag inte ens har kläder! men mamma är snäll så hon åker till gränby och ska leta efter en skjorta åt mig :)
nu ska jag fortsätta mysa med den lilla kissen!
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0