min lediga dag!

ja, vaknade ju som sagt vid nio för att den där jäkla skolan inte kunde ha sin töntiga dansgrej inomhus.. hoppade tillsist in i duschen ändå, ååh vad håret mår bra av inpackning tihi men min hårfärg börjar blekas.. hallå den ska ju växa bort?! snart står jag väl här som en morot igen ;)


var nere på stan vid två och mötte upp erika, började med att köpa ett par skor åt henne eftersom hon hade ett par varma skor på sig haha. gick iaf runt en timme ungefär, köpte varsin subwaymacka och åkte till gränby för att fortsätta dagen där. vi satte oss på en lastkaj och åt upp våra mackor, (subway är bra gott asså!) vi hade även köpt med oss varsin colaflaska men ingen av oss fick upp korken så erika vandrar iväg till två taxigubbar som står en bit bort och ber dom öppna flaskorna.. haha då kände man sig bra dum men dom öppnade iaf ;)


hade ju spanat in en bikini från hm, men den fanns varken på stan eller i gränby härligt... den fanns i en annan färg men den satt inte speciellt bra så den planen sket ju sig direkt.. efter många bikiniprovningar kom vi fram till att "nää jag får nog gå topless i sommar" menmen fick med mig ett linne från gina och en bikiniunderdel från lindex så det var ju alltid något...


åh juste, mamma har klickat hem en söt klänning från nelly också!



linnet från gina

Delight Tube Top SEK 199, Vila - NELLY.COM
klänning från nelly, vit tubklänning med spets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0