idag har jag varit duktigt!

slutade skolan halv två idag, jag och jessica gick ner till stan från skolan sen gick vi runt på stan till fem ungefär! provade hundratals kläder men köpte ingenting, har iaf hittat en bikini jag ska köpa. var även på två affärer som sökte extrajobbare men man var tvungen att vara över 18.
asså seriöst det suger för oss som är mellan 16-17 för
  1. vi får inget studiebidrag på sommaren
  2. det finns bara 90 sommarjobb inom landstinget
  3. alla nior som ändå får barnbidrag på sommaren tar alla kommunens platser
  4. de flesta ställen vill bara ha folk över 18!
jag kommer ändå äga runt 4,5 tusen att spendera i sommar men ändå..
varför blir det inget mellanrum i min text? och varför börjar bloggen om igen daaaaaamp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0