uppdatering

filmen var väldigt bra! Trodde att den skulle vara helt okej men den var helt underbar.. ta mig dit! Ska lätt ladda hem den hihi. om jag hade några som helst kunskaper inom photoshop hade jag gjort en avatar av mig själv men nu är det så att jag inte kan någonting alls om det så det sket sig direkt haha.

aja sen dess har det inte hänt något speciellt typ sovit och kollat på film mest haha.
sitter hemma hos R nu, och ingen blir väl förvånd när jag säger att han spelar? nej, trodde inte det.

sista kväleel jag sover här, imorgon åker jag hem till mig för på tisdag börjar skolan igen.. vet inte om det ska bli kul eller inte... vi får väl se.

har inte mycket mer att säga nu, men ha det så bra

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0