bio idag!

Jag och Robin åkte ju hem till mig igår! Vi har börjat titta på varenda avsnitt av vintergatan. ni vet den där serien som gick sommarlovet 2000? haha det är kul faktiskt, borsett från att nu när man är äldre märker man en mick i rutan ibland och såna där lampor man har för att belysa scener lite överallt i "rymdskeppet" sen att dom som är med i serien säger att dom är 13 när det är hur tydligt som helst att dom är äldre hahaha. aja den är faktiskt ganska bra ändå!

Imorse gick vi upp vid elva ungefär, eller, robin hade vaknat en halvtimme tidigare för att han hade stängt av alarmet på min mobil. Jag pratade tydligen lite i sömnen hehe.. gulligt..

Hans pappa kom iaf och hämtade honom vid tolv. och kvart över ett satte jag mig på bussen för att träffa jessica i stan. Vi såg alvin och gänget 2. den var fan bra! även om det var hon och jag sen 103 småbarn i biosalongen. varav den som satt bakom mig drog mig i håret ett antal gånger.

men den var sevärd, hur gullig som helst.

imorgon skulle jag och pappa åka och kolla på systemkamera tror jag :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0