skoooola

har sovit dåligt två nätter i rad nu, illa! det var en kamp att gå upp ur sängen idag!

jaja jag var ju tvungen att åka iväg, så först var det svenska vi skulle typ skriva om oss själva. ja så då gjorde jag det hmm konstigt va?

sen var det en liten rast då jag skulle gå till butiken och köpa en efterlängtad fullkornsbaugette med kyckling/curryröra. men så har dom höjt priset från 10 till 20 kronor. jaha det var den mackan det.. bäst för dom att dom sänker priset igen...

idrott efter det men då skulle vi bara prata med läraren om vad vi tycker om idrott och sådär men han hann inte med mig.

sen hade vi ARL, har det två gånger i veckan men det är olika ämnen? aja idag var det iaf arbetsmiljö och säkerhet lät inte så kul, var som det lät.. men det är nog inte så svårt! det blir kul i trean då ska vi på brandutbildning ;)

och jaa sen var den dagen slut! gick och åt lunch först men köttfärssåsen var slut så det blev pasta med ketchup haha mums ;)

och nu är jag hemma, och väntar på att robin ska sluta.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0