fyfan vad varmt det är ute!

var uppe sent igår, först åkte vi till en skola för att träffa krille och kolla på stjärnfall, det skulle vara det tre dagar i rad så det är idag också, sen åkte vi tillbaka till robin och satte oss ute och fortsatte kolla, hur mycket som helst var det! vi satt och pratade om spöken och sånt där, mysigt med obehagligt!

krille åkte hem klockan var kanske två då? jag kollade på film och robin och simon spelade data.. jag gick in till sovrummet och fortsatte med min film där till halv fyra och somnade snabbt efter, när robin kom och la sig vet jag inte ;)

idag blir det chill som gäller! härligt ;) när vi är klara sover vi hemma hos mig, det kan bli sent hehe.

skriver senare idag när jag har duschat och gjort mig iordning!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Skulle vara jätte snällt om du ville rösta 5 av 5 stjärnor på min skodesign här: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=NFMdkSiYvxfhpdeZK9gQxfpgCLiLniRylbPLtxhfiCAMdelnaF4N#shoeGallery



Om du röstar så kommentera det i det här inlägget: http://lovevampires.blogg.se/2010/july/snalla.html#comment ! Då får du en länk efter tävlingens slut som tack.



Jag är jätte ledsen om du tycker det är spam eller liknande! Ta bara bort kommentaren :)

2010-08-14 @ 19:49:31
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då? Kika gärna in på min blogg och kommentera också

2010-08-14 @ 23:29:04
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0