framme.

ja nu sitter jag här hos robin igen, vi ska strax gå och göra mat, eller iaf kolla vad det finns att göra..
jag sitter och tittar på paradise hotel, vilket inte är det enklaste med mitt mobila.. kanske kan lååna deras, det är bättre än mitt  ;)


och i övermorgon börjar skolan för mig, jag tycker synd om alla som börjar idag eller tidigare, eller nej det gör jag inte alls, skadeglädje  på hög nivå hihi! ;)

så imorgon när jag kommer hem blir det till att färga håret så det är fräscht på fredag.. hmm vad ska jag ha på mig? äh det är ju (förhoppningsvis) bara upprop.. så det får vi se då..

nu ska vi gå in, hörs senare

puss

Kommentarer
Postat av: steffi

hej , fin blogg du har , besök gärna min blogg och släng in några kommenater om mina inlägg:)

PS, gillar din blogg och din desing <3

2010-08-18 @ 18:25:29
URL: http://steffilatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0