gott nytt år

mitt år 2009

Januari- åkte till alunda för att fira tolvslaget med robin som jag hade träffat tre veckor tidigare och var störtkär i, blev sedan tillsammans med honom den 19 januari!

Februari- Robin fyllde 16. Massa plugg i skolan, massa skolk

Mars- Slutade på dansen, det krävde för mycket av min handled. min lillasyster fyllde år.

April- Helvetesmåndad, åkte till sälen med familjen och robin. Robin gjorde många dumma saker som jag inte har glömt än..
Fick även piercing!

Maj- Fortsatte i samma stil som april, robin fortsatte med sina dumheter och jag tvivlade på om det var värt att fortsätta vårat förhållande. Det blev iaf bättre men var trött på allting och gjorde själv dumma saker som endast har med mig själv att göra. Slita i skolan men mycket skolk. Birdie blev det också även om jag bara kollade på film

Juni- Skolan slutade och jag blev förvånad över att jag lyckades gå ut med betyg i varenda ämne! Kom även in på gymnasiet jag ville. Fest i östhammar slutade i kaos. Var mycket hemma hos robin och bara var och njöt av solen!

Juli- Sommaren fortsatte jag tog med mig robin på ett flyg till min mormor i Umeå och tilbringade en mysig vecka där tillsammans med honom!

Augusti- Åkte med familjen till grekland och blev brun haha. Väldigt mysig semester dock saknade jag robin hela tiden. Skolan började och jag hamnade i en underbar klass på ekeby gymnasiets hotell och resturang utbildning.

September- skolan rullade på och jag hade hur kul som helst, äntligen får jag göra något jag gillar! Det var väl ungefär här jag fick reda på fler saker om robin, hans kompis är nu förevigt hatad.

Oktober- jag fyllde 16 år den första dagen den här månaden. Firades med robin. Skolan kom igång på allvar så även rökandet... inte bra inte bra! Bokade tid för tatuering, blev aldrig av..

November- inte mycket hände, helt normal månd typ? Lärde känna lite fler folk genom jessica och hennes pojkvän! Mobilen gick sönder!

December- avslutning med skolan med korvgrillning och glögg, som på dagis haha men det var rätt mysigt. fick tillbaka mobilen, nästan trasigare än förut, iaf på skalet-besvikelse. Julen firades med mamma, pappa,lillasyster, mormor och farfar. Nyår och större delen av julovet kommer/spenderades med min älskling som jag fortfarande är galet kär i. Om 19 dagar har jag varit världens lyckligaste i ett år.<3


        


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0