onsdag kväll

ska snart se "hur man blir av med en kille på 10 dagar" länge sen jag såg den så jag blev glad för att den går på tv idag så har jag något att sysselsätta mig med den här kvällen. har tillbringat hela veckan med familjen så behöver komma bort! åker till alunda och älskling med familj imorgon saknat allihop faktiskt, så folket kan vänta sig ngn liten present var från grekland haha, så snäll jag är.. typ.

känns redan som att jag har tappat kontakten med alla från förra klassen, även dom jag lovade mig själv att vara med i sommar, synd men ingen annan har ju frågat mig heller, har träffats utan mig.

nu ska jag gå och tvätta ansiktet, hälla upp lite sprite och ta en skål med isbitar.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: sandra

ISBITAR IS THE FUCKING SHIT ! :D

ella är en snäll filur <3

2009-08-12 @ 22:48:31
URL: http://sandrarengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0