lördag

jaha nu sitter jag här igen, robin åkte nyss för han ska hem och duscha och sånt innan vi ska på bio. kvart över sex imorse kom han, så det var bara att gå upp då haha.

mamma skulle ju byta min skinnjacka idag men såklart hade dom inga kvar, blir så jävla sur, får in nya nästa vecka men jag vill ha den nu?

resten av familjen ska åka iväg till mina kusiner i stockholm om ett litet tag för min yngsta kusin fyller år, tror hon blir 8-9? känns som det var igår jag var på henns dop! men jag orkade inte följa med för hon har kusiner på sin pappas sida och dom är.. lite för skrikiga för att vara med längre än en timme.

justfan har ju läxa tills på måndag, om meloner typ.. hehe aja jag kan lite..

skriver kanske ikväll efter bion eller innan jag åker dit

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0