fortfarande äckelfredag

har nog aldrig varit på så här dåligt humör på väldigt länge, är uttråkad sur och besviken och det är verkligen ingen bra kombination när det gäller mig! men vadå ingen kan väl vara glad jämt eller? jag lovar att jag kmr ligga hela vaken hela jävla natten och irretera mig att det  inte finns något alls att göra inte ens prata i mobilen med sin pojkvän kan man göra eftersom att jag och mina kära vänner har kommit fram till att killar är helt onåbara när dom spelar, större delen iaf.. och jag skriver det här endast för att jag är på skithumör hoppas ingen tar åt sig.

måste iaf ge enorma creds till jessica, jackie och agnes för att även om vi inte känt varann längre än några dagar iaf inte jackie och agnes, så förstår ni precis hur jag känner och är helt underbara att prata med, puss på er tjejer. <3
 

okej tror jag har klagat klart nu. typ.. fyfaaaaan vad jag har tråkigt! så nu är jag klar.

nu ska jag se någon gulig film så jag blir på lite bättre humör iaf.

/ella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0