äntligen helg!

hejdär!
den här veckan har ioförsig gott jäkligt fort men vem vill inte ha helg liksom? hade hoppats på hela helgen med robin men som vanligt ska ha lana! jag hatar fan den människan som kom på att man kan lana.

idag var det väldigt skönt i skolan, mötte jackie vid busshållplatsen på morgonen, tog en cigg innan första lektionen som var svenska då vi läste om dogge doggelito haha, sen halvtimmes rast och därefter livsmedelskunskap-hygien med nån schweizisk vikarie han var skön då kollade vi på ett avsnitt av rent hus. sen var det lunch och jag, jackie,timmy och alex drog ner på stan för att äta lunch på donken. köpte en assnygg skinnjacka också men när jag kommer hem ser jag att den är sönder fan också. men mamma åker ner  och byter den till mig imorgon så bild på den kommer.

sen åkte jag iaf hem och väntade på robin som kom förbi ett tag. imorgon blir det bio - sommaren med göran och kinamat.

nu sitter jag här framför datorn och dricker cola mums :)

pussar

gör som de "kända" fjortisbloggarna idag och kör no makeup.



iklädd hotpants och pojkvännens tjocktröja mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0