tisdag

jobbig natt, vaknade hela tiden!

skolan var helt okej, hade svenska först då vi gick igenom hamlet, sen var det idrott då Rafela skulle hålla en dancehall lektion, jag kan ju säga att jag märkte att det var nästan 2 år sen jag slutade! efter det hade vi arbetsmiljö och säkerhet och det där provet, som jag inte pluggade på.. när jag såg frågorna tänkte jag "okej det är kört, det blir omprov imorgon" men jag svarade väl på alla frågor utom en tror jag, vilda chansningar på varenda fråga! men så räknade hon ihop resultatet och vad fick jag? 21/28.. haha blev ganska förvånad ;)

vi fick iaf sluta efter det och hela skoldagen slutade där, så jag tog bussen ner på stan och skulle hem till robin, fick bara sitta och vänta i 27 minuter på den bussen haha.

men jag var hos honom vid ett, vi laddade hem en film som vi började se vid fyra, Husch tror jag den hette? riktigt dåligt slut, se inte den!

tog bussen därifrån kvart i sju och var i stan tjugo över.
åkte hem, åt och nu sitter jag bänkad framför idol, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0