stockholm!

ja nu är jag hemma!

vi åkte dit, gick först in på fyra olika hotell och tittade, sen fick vi gå som vi ville. jag gick med 5 sköna b-rudar. vi gick runt till alla ställen vi skulle och då var klockan två när vi var klara med det. så det skulle vi gå från gamla stan till kungshallen för att äta, det började spöregna! inte så mysigt. aja satte oss iaf och åt ät aldrig kycklingfilétallrik därifrån! sen när vi gick ut kommer björn gustavsson gående.. vi kollar på honom eftersom det är ju han haha, så kollar han på oss en i taget och så kommer det "hejhej!" blev helt paff och det tog några sekunder innan vi svarade hej tillbaka ;)

sen gick vi en tripp till stureplan och sen till gamla stan igen för att köpa en efterrätt på ben&jerrys fiket.. mmm ben&jerrys! på väg dit såg jag också fredrik från "filip och fredrik"

och sen gick vi tillbaka till centralen och tog bussen hem! och ja, nu är jag hemma och ska sätta igång att baka faktiskt, skriver igen när jag är klar med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0