sjuk?

tror jag börjar bli sjuk, dels är det min rygg som jag har lätt inflamation i så det ilar i hela ryggraden och längst ner vid svanken. men mamma har iaf köpt sån där gel som man smörjer in eftersom jag inte kan ta tabletter och då hjälper det ju på exakta stället..

sen känner jag att jag har ont på högra sidan av halsen samt att jag känner mig väldigt tung och luddig i huvudet.. men hoppas det går över!

klädsel är bestämd till imorgon men kan fortfarande inte ladda upp bilder, men ska försöka lista ut vad felet är.

sitter och kollar på idol, tycker väl inte att någon står ut mer än någon annan ;)

ska kolla klart, sen ut med alva och sen färga håret, ta en kopp te och kolla på en film tills jag ska sova!

puss

Kommentarer
Postat av: sofie

vilken fin blogg du har :) allt bra?

2010-09-21 @ 22:14:20
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0