hemma igen.

var och kollade på musikalen och alva följde med!
min syrra går i kulturklass, precis som jag gjorde på samma skola i högstadiet.. och alva gick i min klass.. det kändes lite sorgligt att sitta där på en stol och inte själv vara uppe på scenen och vara nervös, men dom var duktigt :) när showen var slut kände jag och alva "ska vi gå till skåpen och hämta böckerna" som man alltid gjorde efter att ha varit i aulan, kom på sen att det inte är våra skåp längre haha ;)

men vi tog en tur i skolan, gick till skåpen som blivit vitmålade och tråkiga istället för röda och blåa, gick till "tunet" där man satt varje rast, där dom har gjort det mycket bättre sen vi var där haha.. enda stället som vi inte gick till var första trappan i korridoren då den alltid kommer vara "spanskatrappan" när man gick dit hade man spanska och det vill vi nog inte påminnas om ;)


korridoren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0