4 oktober

vaknade imorse och kunde knappt prata, lät som om jag hade bedövat hela munnen.. oj så ont det gjorde.. åkte till skolan iaf, svenska, samhäll,lunch,turisthotell, gick och hämtade bafucin som gjorde halsen såå mycket bättre!

åkte ner på stan och träffade mamma, gick och köpte två par skor, visar bilder senare ;)

och imorgon börjar praktiken.. vi pratade om det på turisthotell lektionen, hur man ska bete sig mot gäster osv.. och att ifall det skulle bo någon känd person på hotellet vi praktiserade på så skulle man ju inte berätta det för någon.. men jag undrar om jag skulle kunna hålla mig haha, nu tror jag inte att jag kommer stöta på någon kändis men ändå! ;)

börjar 9 imorgon och slutar 14, känns bra, ska städa.. men jag är lite förvirrad.. hotellet har 40 rum och 5 som städar och de håller på 5 timmar, men när jag hade praktik i nian så var jag på ett hotell med dubbelt så många rum och bara jag och 1 till och vi fixade det på 2 timmar? hmm aja vi får se ;)

skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0