31 oktober

nu är jag tillbaka!

gårdagen var stressig, jag stog i mjukisbyxor och lagade mat när alla kom haha! ;)
men efter ett tag var både maten, jag och robin klara så vi gick upp till de andra med maten och dom verkade uppskatta den! efter maten bar vi bort bordet så det fanns plats på golvet, jag satte i mina tänder men dom var helt värdelösa och ramlade av så dom var verkligen inte värda priset!

men vi hade kul, det gick lite lång för vissa menmen haha! linda, elin och joel tog sista bussen hem och de andra sov kvar. tror vi la oss vid tre.

vaknade 11 idag fast, det blev ju vid 10 eftersom det är vintertid!
städade och kollade på film tills de skulle åka hem, och när dom hade gjort det beställde jag och robin hamburgartallrik och pizza, riktigt gott!

jo men det blev ändå en helt okej kväll, bilder kommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0