29 oktober

hejhej!

gick till skolan idag, jag och fanny körde våran redovisning om kinesiska muren och sen åkte jag till ungdomsmottagningen för att sätta in min pstav, ja det gjorde ont som fan, det där j*vla bedövningsplåstret hjälpte inte!

menmen, sprang in på pressbyrån och köpte en macka innan jag åkte tillbaka till skolan eftersom jag missade lunchen. ;)

kom tillbaka och hade prov, det gick väl.. okej kanske?

sista lektionen så satt alla i klassrummet men läraren kom inte.. så efter kanske 20 minuter kommer hon in "men, jah trodde att ingen skulle vara här och jobba hemma, var det inte så vi bestämde" haha så där slutade vi, robin slutade en liten stund senare.. vi åkte hem till mig och pappa var jättesnäll och skjutsade oss både till willys, maxi och hem till robin! han fick en chokladkaka som tack ;)

kom hit, åt mat, kollade på tv, somnade haha, vaknade vid halv tio-ovärt! aja kollar lite på tv nu.

imorgon blir det att gå upp hyffsat tidigt och fixa iordning allt inför festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0