17 oktober

vaknade runt tolv idag och har tagit det lugnt, det behövs inför veckan som kommer! tis-tors har jag ju praktik igen jag ska vara i frukosten = vara där klockan sex = gå upp halv fem... inget jag ser fram emot alls.. men vad ska man göra? ;) det är väl bara att tvinga sig upp och gå dit? om två veckor börjar iaf höstlovet!

väntar på att maten ska bli klar sen tar jag sju bussen hem, känns tråkigt helgen har gått jättefort, hade velat vara kvar längre, men förhoppningsvis går veckan snabbt så är det helg igen!

vad har ni gjort i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: åh bra :D har lagt till dig på bloglovin nu! kram

2010-10-17 @ 18:53:23
URL: http://emmababyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0