obehagligt.

sen igår runt 10 har jag har haft ont när jag andas in, nojig som jag är har jag suttit och kollat på google vad som kan vara felet.. antingen har jag inflammation, infekton, eller något annat vad det låter som. sen var det någon som skrev om att en lunga kan ha typ säckat ihop så jag är typ lite rädd nu haha.

ska säga åt mamma att ringa vårdcentralen annars kommer jag väl inbilla mig att jag är döende om jag inte får bekräftat vad det är. brukar vara ganska bra på att inbilla mig det -.-

nu är det halv åtta hos mig, sen dusch, sen desperata hemmafruar sen bartenderskolan! bra kväll :)

om jag ska till praktiken imorgon får vi se, (jag tänker prioritera en vårdcentral) iaf så börjar jag 14.00 då. känns lite segt!

men vi får se :)

ska äta nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0