nej färgen satt inte i 1 ½ timme

haha men medans jag sköljde ur håret passade jag på att duscha samtidigt och sådär, sen började robinsson så har tittat på det ;) men nu är det reklam!

spännande att se hur håret ser ut, jag brukar alltid ha håret snurrat i handduken tills jag ska sova, då släcker jag lampan och borstar ut håret haha, har en spegel mittemot sängen så när man sätter sig upp på morgonen så ser man resultatet, haha lite knasigt men.. ;)

nu blir det mer robinsson, sen ska jag kolla på you, me and dupree som går på sexan tror jag att det var!

Kommentarer
Postat av: Syster

Sv: haha a har hört det :P

2010-11-11 @ 21:50:48
URL: http://nniico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0