hos robin.

nu är jag här, vi har kollat lite på tv och ätit mat..

fortsätter berätta vad som händ efter mitt senaste inlägg!

hade hotell/turism lektion, fick lite uppgifter som vi skulle göra, jämföra priser på olika researrangörer osv..
sen skulle läraren som också är mentor prata med alla om hur det gick på provet, hur vi trivs i klassen och praktiken.

kan ju ta de bättre nyheterna först, vg på provet ;) men sen... min praktik hade ju ringt till henne i onsdags och klagat.. eeeh va?! var min reaktion... jo men då var jag "aldrig där" (varit borta 3 dagar av 15) var negativ och ansträngde mig inte? nehe oj vad jättekul att höra har ju slitit som ett as för det där stället!

haha jag började grina, men helt ärligt tycker någon att det är kul att städa? vad begär dom att jag ska vara superglad medans jag städar 2 av 3 våningar själv?

nej fyfan vad sur och ledsen jag blev, men eftersom att min mentor är bäst så förstod hon mig.


aja sen slutade skolan och jag satte mig på bussen, på sätet mittemot satt en gubbe alkis som började spy efter 15 minuter fresch..

så efter en lite obehaglig resa så var jag äntligen framme, nu kanske jag kan få njuta av att det är fredag! ;)

Kommentarer
Postat av: mukta sundin

Så fin blogg du har! ska vi följa varandra på bloglovin? :) <3

2010-11-13 @ 14:36:05
URL: http://muktas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0