8 november

kunde inte alls sova inatt! tror jag sov i 40 minuter kanske.. kul!

gick iaf till skolan och hade svenska, vi kollade på frankensteins monster.. sen skulle jag åka till sjukhuset, och jag har haft rätt i 5 år nu, jag har en skada i handleden. men eftersom ortopeden inte tar hand om sånt så skickas en remiss till handkirurgen igen 3 gången nu tror jag!  så får dom avgöra vad som ska göras.

aja tillbaka till skolan, hade lunch och sen sista lektionen var läraren inte där så vi hämtade bara några uppgifter sen fick vi gå.

robin följde med hem en stund, tror ni inte att jag somnar direkt när han håller om mig? ;)

men nu har han åkt, skulle köpa en jacka med sin mamma, och jag gör ingenting just nu.. väntar på något roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0