29 november

dags för en uppdatering kanske? ;)
hmm nu sa vi se.. senast jag skrev var i fredags va? iallafall, när robin hade kommit hem till mig så blev det film, sen god (=onyttig) mat framför "på spåret" tillsammans med mina föräldrar ;) sen mer film och tillsist sova.

i lördags blev vi väckta för vi skulle ju till IKEA, massa folk där, massa småbarnsfamiljer som skriker och är ivägen..
jaja vi kom till "min" avdelning där sängarna var, provlåg lite och ja, hittade en bra säng, tror jag, lite svårt att avgöra på en minut kanske ;)

där var vi iaf i 4 timmar, kom hem och åt en god köttgryta! mer film och mys sen sova ;)

hmm igår.. vaknade hyffsat tidigt men gjorde inte mycket alls, det vart film bara.. robin bestämde sig för att sova kvar så det var ju mysigt värre!

idag kom vi iväg till skolan i tid, hade svenska, samhäll, lunch, turismhotell och tillsist psykologi, gud vad nöjd jag är med att jag bytte till det! herregud vad intressant det är, och vi har ju en riktigt grym lärare så det känns inte att det är lite längre lektioner, underbart!

idag så ska min säng komma! vi fick inte plats med den i bilen i lördags så den ska levereras idag super, så robin följde med idag också för hans hjälp behövs då vi måste skruva isär min nuvarande säng och möblera om lite och ha oss, så jag får ännu en natt med honom <3

visar före/efterbilder senare eller imorgon (tyvär har jag redan hunnit städa innan jag kom på den idéen ;) )

Kommentarer
Postat av: erika

haha välkommen till 120 klubben!

2010-11-29 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0