valpsjuk

har suttit och läst bloggar, mest om unga mödrar/unga gravida, jag vill ha en bebis! det ser ju så himla mysigt ut att ha en liten knodd att ta hand om, med 5 cm fötter...  okej jag är inte dum jag fattar väl att det är ett extremt stort ansvar och inte alltid lika mysigt som det verkar. men endå det skulle vara mysigt.. fast jag skulle ju inte vilja vara ensamstående.. jag vill att vi är två som får en bebis om det nu skulle bli av, men nu planerar jag ju inte direkt att skippa ett ppiller för att bli gravid ;) nej det får vänta ett tag till hehe.

vet inte varför detta inlägg existerar men ja som sagt har nog kollat på lite för många bloggar om unga mammor ;)


aja ska kolla på film en stund nu och sen ringa och säga godnatt till Robin :)

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0