uppdatering, om än något tråkig haha

ja som ni har märkt har det inte blivit någon bloggning sen i torsdags, vet inte varför riktigt har inte haft lust helt enkelt, aja ska vi ta var dag för sig eller? tror det blir bäst så ;)


fredag: servering, pappa,mamma och hennes jobbarkompis kom och åt, och jag serverade dom, det gick ganska bra tror jag haha.. åkte hem till robin direkt efter skolan då han hade slutat tidigare än mig för en gångsskull! hmm vad hände sen då.. han spelade har jag för mig och sen åkte vi till Alunda och handlade godsaker. jag kollade på talang och sen kollade robin på någon dålig acitonfilm så jag somnade ;)


lördag: blev väckta runt tio för vi skulle åka till Thuns och handla kläder, klockan fem över elva satt vi i bilen. det blev ju mest kläder till robin, men det behöver han! sandra fick med sig ett par skor och jag bara en hårinpackning och te, men jag ska ju shoppa på måndag så det gjorde inte mig så mycket. vi kom hem och tittade på en thrillerfilm the butterfly effect och den var så bra så vi laddade ner tvåan och trean på en gång! sen blev det eurovision song contest synd att inte sverige kom med men jag har sagt hela tiden att jag inte trodde att resten av europa skulle gilla det. och eftersom inte sverige var med spelade det inte så stor roll vem som vann, så grattis tyskland ;) det slutade ju rätt sent så vi somnade efter


söndag: vaknade runt elva av att det var stekhett i rummet. gick ut och rökte, tog en macka och gick in och kollade på the butterfly effect 3. vi har bara tagit det lugnt idag, inte gjort något speciellt alls faktiskt. jag ska ta bussen hem vid åtta, eftersom jag är ledig hade jag kunnat stanna längre men vill hinna köpa blommor till mamma också :)

pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0