its time...

det känns lite kul att folk läser min blogg, eller ni kanske inte ens läser? bara går in och kollar om jag skrivit något intressant men tänker "nehe inte idag heller" och klickar sedan in sig på någon annan blogg? vad vet jag men jag kan ju iaf få låtsas att jag är intressant även fast jag vet att jag verkligen inte skriver något kul alls i min fjuttiga lilla blogg.

ja jag skriver om min vardag, för att få skriva av mig lite. ibland slänger jag in någon bild, när jag får till en bra eller orkar föra över bilder från min fina systemkamera. jag ska bättra mig på den fronten, lovar!
nej jag är ingen fjortisbloggare som skriver om hur full jag är varje helg och provocerar, för sån är jag inte. jag spenderar ofta helgerna med min pojkvän, för att jag gillar det, men jo vi brukar hitta på saker vi också, som valborg, helt galet. och jag ser ingen vits med att skriva helt onödiga saker som jag egentligen inte menar. typ "man är fet om man inte kan se sina fötter när man kollar ner" för det tycker jag inte, jag tänker inte uppmuntra folk till bantning bara för att det skulle vara "snyggare" att vara smal.
jag är inte helt nöjd med hur jag ser ut, men jag ljuger ju bara för mig själv om jag retuscherar varenda centimeter, då kan jag ju slänga in en bild på någon supersnygg och säga att jag ser ut så?
nej jag är äkta, om det inte duger, nehe klicka er till kissie då.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0