SATC

ligger nu i min säng och försöker ladda ner sex and the city- första filmen. men det går ju så otroooligt segt med ett mobilt bredband! den lär ju inte bli klar förens nästa vecka, iofs är filmen uppdelad i två delar och den första delen är klar så den skulle jag ju faktiskt kunna se wihooo! jag har aldrig riktigt följt satc, bara kollat någon gång på kvällen om det inte funnits något annat men nu gillar jag faktiskt serien! ;)



åh jag insåg precis att det är söndag idag, och att jag är ledig imorgon fyfan vad otroligt skönt med "lång" helg och på fredag är jag också ledig eftersom treorna tar studenten då, härligt värre :)


nej nu ska jag faktiskt kolla på första delen av filmen, ni kan få lite musik så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0