onsdag 26 maj

snartsnart är det sommarlov!


hände inte mkt alls idag, åt i restaurangen, lasagne och någon efterrätt, lasagnen var rätt god men man blev mätt efter två tuggor haha ;) efterrätten var jordgubbsmousse och under gömde sig en väldigt äcklig bailey's glass.. usch nej den var inte god haha.


och jag slipper gå på varenda svenskalektion fram till sista gången innan sommarlovet, haha fan vad skönt!

imorgon har vi prov i servering önska mig lycka till... tydligen har vi "grilldag för eleverna" imorgon någon lite smålöjligt påhopp som går ut på att alla ska grilla på parkeringen jippie. och våran klass ska hjälpa till att grilla ååh döda mig långsamt! stå ute i värmen med kockkläder härligt värre!


undrar om det går något bra på tv ikväll.. tror inte det och jag håller på att ladda ner en film som heter allt för min syster men eftersom jag har mobilt bredband lär den bli klar imorgon *suck*





ååh ge mig min sommar! bilden är från förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0