"no one cares"

började ju med servering idag, som vi kommer ha tre dagar i veckan. vi hade väl totalt fyra gäster idag bara så det var ju totalt värdelöst, jag stog och gjorde absolut ingenting i typ två timmar ;)
men jag tror att det kan bli ganska kul så länge folk kommer och äter, det är ju god mat och massa söta servitriser jag menar kom igen ;)
har lämnat mina kläder i omklädningsrummet annars hade ni fått en bild, äsch vem försöker jag lura.. det hade ni inte alls för jag suger på att ladda upp bilder haha.
jaja efter skolan blev det gränby med jessica och hennes mamma men jag hittade inget kul så det kändes ju.. tråkigt. kom precis hem och nu ska jag inte röra en fena på en timme, är så himla trött och har sjukt ont i fötterna efter valborg och ha stått hela dagen idag.
men jag skriver senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0