måndag 24 maj

oooh det närmar sig sommarlov!

idag iaf... vaknade upp av att mamma knackade på dörren och sa att det var dags att gå upp, jag var uppe på en gång, kollade ner på sängen och såg min älskling ligga där, då ville jag bra gärna krypa ner igen.. men nej det gick ju inte tyvär så gick och sminkade mig istället. försökte få internet på datorn för att kolla hur vädret skulle bli, samtidigt som jessica precis smsat och sa att dom skulle åka, alltså ca 25 minuter innan dom var hos mig, försökte väcka robin, inte det enklaste! ;) men upp kom han efter lite om och men. det blev risifrutti till frukost.. precis som för 5 år sen (senast jag åt det) så tyckte jag inte om det nu heller haha. vi blev upphämtade och när vi precis var framme vid skolan ringer mamma och säger att robi glömt sin mobil hos oss, smartis <3


i skolan var det servering men jag och jessica var i disken istället och det var ju riktigt chill faktiskt, och diskaren som jobbar där var väldigt nöjd med oss hehe ;)



sen svenska gjorde en snabb uppgift sen fick vi två gå, och vi hade ingen engelska eftersom vi är klara med det vi ska! satt och väntade på R eftersom hans mamma skulle hämta upp oss så han kunde hämta sin mobil hos mig haha.

sitter nu och väntar på mat. ska lägga upp en veckoplanerare direkt efter det här inlägget!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0