lördag 22 maj

kommer inte ihåg vad klockan var när vi vaknade imorse, men resten av robins familj hade åkt iväg någonstans, så vi gick ut och tog en morgoncigg i den 29 gradiga solen, sen la jag mig och solade lite innan de andra kom hem, jag ville fortsätta sola men det ville inte robin, så vi kompromissade lite, vi kunde sitta ute och spela spel! ;) först blev det familjegeni som robin vann.. sen var även sandra med och då spelade vi alfapet ist och det vann jag på ^^



robins och sandras låtsassyster eller vad man ska kalla det konfirmerar sig idag, fast jag och robin valde att stanna hemma.. eftersom klockan är halv fem är det inte så varmt ute längre så jag vill ligga och sola. men jag har tråkigt vet inte vad jag ska hitta på riktigt =/


aja jag hittar nog på något, ha de så bra
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0