för det är sommartider!

yees det är sol idag också! var det första jag tänkte när jag vaknade haha, för idag skulle jag till skolan. är fortfarande förkyld men det är bara att stå ut :p  drog på mig shorts, kortärmad tröja och gladiatorskor och det var VARMT redan åtta imorse!






hade muntligt nationella i engelska A idag tillsammans med jessica, haha jaa det gick ju som det gjorde. när vi tyckte att vi var klara säger läraren; men ni har bara pratat i sex minuter, ni ska prata i femton... så det var bara att börja babbla på igen, pratade om "it's important to make difference to peoples"  eller något liknande, det handlade iaf om arbete. så jag började prata på om att alla jobb var viktiga tillochmed "those who collecting trash"  haha men vi hade kul iallafall och det kanske är huvudsaken, eller inte men ändå haha ;)
jag och jessica är nu helt klara med datakunskapskursen och behöver inte komma på dom lektionerna iofs är det väl bara tre gånger kvar. men då slutar vi 11.50 i tre tisdagar framåt härligt :D

eftersom vi inte heller har några rester i svenska behövde vi inte komma imorgon på svenskan haha så det blir att sitta ute i solen istället.

usch vad jag låter som världens pluggis men haha inte riktigt så är det, även om det framstår som så här, men skriver typ bara de bra sakerna som händer i skolan ;)

blev iaf stan från halv två till sju idag, satt i stadsparken och solade med jessica, köpte en bikiniöverdel, åt på donken, gick runt tills hennes mamma kom :)

sen blev det desperate housewifes och nu ligger jag i sängen med datorn i knäet ska snart sätta på en film, och längtar till imorgon, dels för solen blir så glad av solen, inget kan trycka ner mig inte ens dryga kommentarer som jag hörde idag ;) och sen för att min älskling och jag har 1 år och 4 månader och han ska sova hos mig, puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0