uppdatering

det var ett tag sen jag skrev men har inte haft tid riktigt, i torsdags sov R hos mig iaf...
igår hade vi prov i hygien, det gick faktiskt väldigt bra eller.. jag tror det men det brukar ju vara så att när det känns bra så har man typ alla fel? aja sen var det kök vi gjorde bruleépudding, citronmarängpaj och pannacotta.


efter skolan blev det stan.. först åt jag och jessica sallad på cupido med hennes mamma det var riktigt gott! Jessicas mamma skulle på konsert vid åtta och skulle bli klar två timmar senare så jesica skulle bli tvungen att stanna i stan för att komma hem, och jag hade inget annat för mig så jag höll henne sällskap, tillslut var vi nog 8 stycken.  Jag och jessica var hur flum som helst folk som gick förbi trodde nog att vi hade druckit haha ;) runt nio hamnade allihop på storken. Jag mådde illa och hade sjukt ont i huvudet så det var riktigt skönt att få skjuts hem sen.

la mig i sängen med datorn en stund och sen somnade jag hihi.

senare kommer robin hit det blir bra..

nu ska jag ta och göra mig lite frukost, puss <3

 det är sol ute och mitt fönster är smutsigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0