torsdagkväll!

idag hade vi varmkök är helt slut.. vi gjorde snitzlar (stavning) av olika slag, man stank stekos efteråt mumsigt!
stan efteråt köpte ett par jeans och två par skor. hihi..  ;) satt på storken med jessica, jesper, adam och stoffe vi hade riktigt kul haha, så sjuk humor så det finns inte! kom hem för en lite stund sen :)
imorgon har vi prov ser inte fram emot det.. både skriftligt och praktiskt och det kommer gå åt h*lvete :(
ni får önska mig lycka till, det kan verkligen behövas!
sen efter skolan kommer min älskling till mig, jag ska laga entrecot, klyftpotatis och bearnaisesås (hemmagjord) det blir gott! fast bara för att jag fick mvg på min beasås i skolan ( ja jag skryter lite :D) kommer det säkert smaka skit imorgon haha, men vi får se!
puss på rumpan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0