sitter i skolan!

yes nu är det svenska igen, vi skulle fortsätta skriva om mod, ni vet som vi gjorde förra veckan? aja jag är klar iaf så sitter och gör typ.. ingenting ;)

har utvecklingssamtal halv två idag, som tur är ska ingen av mina föräldrar med hihi, äsch jag vet vad dom kommer säga " jaa jobbar bra i skolan, många kompisar, lite tyst på lektioner bara" haha har fått höra samma sak i tio år nu.

Sen blir det ner på stan, måste köpa fler cancerpinnar. Sen kommer älsklingen till mig, jag ska tvinga honom att se på  dating in the dark och desperate housewives hihi vad elak jag är :P

snart lunch! fy satan vad hungrig jag är... enmgelska om en halvtimme.. får se om jag går (a)


ha en bra dag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0