måndag = skola

dålig uppdatering igen.. menmen i lördags åkte jag ner till stan vid fem och mötte robin, vi gick och såg alice i underlandet och den var faktiskt väldigt bra tycker jag! när den var slut åkte vi hem till mig och myste och kollade på film.  Söndagen spenderades också med honom och vi gjorde då inget speciellt.

vi vaknade tjugo över sex imorse båda två och tänkte att det var dags att gå upp, men nej vi kunde sova en hel timme till haha!

aja skolan.. först hade vi näringslära, skulle göra några instuderingsfrågor, efter det hade vi data, jag och jessica har kommit längst och när vi är klara med uppgiften vi gör nu är vi klara med kursen och har ledigt från datan resten av terminen! Sen var det dags för lunch, fläskkorv och potatismos.. mums.. nej det tyckte inte jag och Jacqueline heller så vi drog ner på stan och åt på burger king istället!

jaa.. det var väl min dag, sitter hemma nu och väntar på att maten ska bli klar, haha låter som att jag äter hur mycket som helst.. menmen jag äter inte mer än någon annan ^^

skriver senare ikväll, bjuder på en teckning jag har ritat.

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0