halva veckan har gått!

det blev ju bowling igår som sagt.. blir inga bilder idag för jag har inte fört över från kameran än plus att jag måste redigera lite för att på varenda bild ser mitt hår helt knallrött ut och det är det inte! kvart över sju fick vi tid, en timme. men det blev ju jättebra för då missar jag bara tjugo minuter av dating in the dark och kan se hela desperate housewives.. riktigt så blev det ju inte.. ägarna eller vad jag ska kalla dom verkade glömma bort oss vi fick spela en timme och 45 minuter och gick därifrån nio sååå jag missade ju mina program.. eller nej jag hann ju se DH och sen kollade jag och älsklingen på dating... på kanal5 play :)
idag hände inget speciellt, fick vg på engelskaprov, gjorde mattediagnos sen var på stan till klockan 5. jag och jessica satt på stora torget i solen, fy vad härligt det var! årets första glass blev det också, en ny sort cornetto pistage den var väldigt god!


haha jessica ville "spara" en bit av ovansidan så att den syntes.. men självklart vänder hon glassen åt fel håll hihi.
nu blir det efterlyst!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0